dinsdag 6 augustus 2013

Antieke curiosa markt putten

Vandaag was echt zo leuk! Half 6 m'n bed uit, uur in de auto, en toen waren we daar om half 8, op de antieke curiosa markt te putten. Alles uitpakken, en lekker verkopen. Onwijs veel geld verdient, maar daar hebben we ook het hele jaar ons best voor gedaan! Het was echt super leuk, zelf ook nog een rondje gelopen op de markt. Wat een leuke spulletjes allemaal! Wel een beetje boven mijn budget, maar heb toch nog leuke spulletjes gekocht!

Hier maak ik morgenavond of donderdagochtend ook nog even een shoplog over. Misschien maak ik gewoon 1 shoplog over alles, dat is veel makkelijker en sneller. Ten eerste heb ik een heel oud dingetje gekocht voor op je bureau, als je hieronder papier legt, kan het niet wegwaaien. Best wel handig, en hij was ook nog eens heel leuk en nog helemaal 'gaaf' maar gewoon in normale taal 'zonder schrammetjes'. Deze was eerst 5 euro maar heb ik gekocht voor 3 euro. Ten tweede heb ik nog kraaltjes gekocht en daar ga ik thuis een armbandje van maken, deze waren 1 euro. Ten derde heb ik een armband gekocht voor 2 euro en als laatste een neongroen sleutelkoord voor 40 cent! Ben met alles heel blij! Nu eventjes avondeten en dan naar m'n nicht! Ciao ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten