zaterdag 3 augustus 2013

Gisteren was zo leuk!

Goodmorning sunshines.

Gister was zo een geweldige dag! Ik werd echt veel te vroeg wakker, half 4 in de nacht.. heb tot 5 uur in mn bed gelegen en ben toen maar naar beneden gegaan en heb een koffie gezet.
Tot 12 uur heb ik een beetje op mn mobiel met wat vrienden en vriendinnen gepraat, allemaal niet zo heel interessant.

Om 1 uur had ik afgesproken om met wat vriendinnen te gaan shoppen. Dus stond ik 1 uur bij het huis van een vriendin om het rondje te fietsen om iedereen op te halen. Half 2 waren we in het centrum. We gingen natuurlijk eerst naar de Primark! Een aantal van mijn vriendinnen hebben onepieces van een pughond gekocht, en ik ga deze maandag, wanneer ik met mijn nicht ga shoppen ook even kopen denk ik. Zelf heb ik bij de primark een tas gekocht voor 10 euro, een roze rokje voor 4 euro en een setje oorbellen voor 2 euro. Filmpje ga ik maandag maken na het shoppen! We zijn daarna naar de H&M, New yorker, sting, sting outlet en zara geweest, maar daar heb ik helaas niks leuks gevonden wat ook nog binnen mijn shopbudget valt. Als laatste gingen we naar een soort Euroshop. Hier heb ik een armband met studs gekocht voor 2 euro, tapejes voor mijn schriften voor volgend jaar te beplakken en een blauwe ring met een snor.

Thuis weer aangekomen lagen de flyers die ik zou gaan lopen op de mat. Die ben ik gelijk die avond gaan lopen om het uitgegeven geld terug te verdienen. Daarna nog eventjes tv gekeken en mn bedje ingekropen. Was gesloopt na die paar uurtjes slaap van die nacht.

Vandaag moet ik werken van 12 tot 5. Ik werk bij de AH. Vanavond ga ik ook nog oppassen bij kinderen uit de buurt, dus weer lekker geld verdienen vandaag om weer heerlijk te shoppen, want ik kan niet zonder shoppen hihi ;)

Nog eventjes over de foto! het blousje had ik al, maar deze komt ook van de Primark. Die tas is de tas die ik heb gekocht :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten