maandag 5 augustus 2013

Tag about life

Tag over mijn leven!
Hoeveel uur per week kijk je Youtube?

Van Milan Knol ben ik helemaal fan, hij is zo grappig! Ook vind ik Nina van Ninemma erg grappig. Ik denk dat ik per week zo'n 2 uur youtube kijk, het valt dus wel mee. Vaak staat wel youtube aan, maar dan doe ik iets heel anders, maar dat tel ik niet mee.
Hoe vaak ga je winkelen?

Gemiddeld1 keer per 2 weken
Heb je de voorkeur aan online of in de winkels winkelen?
winkels, dan kan ik passen en dat is ook veel gezelliger
Zijn je ouders bij elkaar?

ja, gelukkig wel, aangezien veel van mijn vriendinnen hun ouders uit elkaar zijn ben ik erg blij dat mijn ouders bij elkaar zijn.
Heb je een vriendje?

nopp, forever alone.. 
Heb je meer jongens of meisjes vrienden?

meer meisjes vrienden, maar ook jongens
Wat zijn je hobby's?
Bloggen, tennissen, shoppen, tekenen, verven en DIY :)
doe je aan sport?

Ik tennis 2 x per week en ga ongeveer 2 x per week naar de sportschool.
Is er iets waar je goed in bent terwijl andere mensen dat niet weten?
nee, volgens mij ben ik een beetje talentloos
Ben je op de basisschool / middelbare school / universiteit?

Na de zomervakantie ga ik naar 4vwo op de middelbare school
Welke vakken ga je nemen?

Culturele Kunstzinnige Vorming, gym, kunstvak, wiskunde A, Engels, Nederlands, Duits, Frans, maatschappijleer, maatschappijwetenschappen en geschiedenis
Wat is je carrière of wat wil je doen in de toekomst?

Ik werk bij de Albert hein en pas op kinderen, maar in de toekomst wil ik juf, advocaat of dokter worden
Huis, appartement of iets anders?

nu woon ik in een huis, maar ik wil later in een appartement wonen
Wie woont bij je?

Ouders en broer
Huisdieren?

we hebben vier naamloze kippen

Dat was de laatste tag van vandaag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten