woensdag 7 augustus 2013

I ♥ Summer tag

Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer?
Eigenlijk draag ik weinig tot geen nagellak omdat ik mijn nagellak er altijd weer af krab als ik niks anders te doen heb, maar als ik dan toch er fashionable uit wil zien ga ik toch voor de felrode nagellak van de HEMA. lekker goedkoop en toch een topkwaliteit.
Waar gaat jouw reis naartoe deze zomer? Of blijf je lekker thuis?
Ik ben alweer 3 weekjes terug. Ik heb een week eerder vrij gekregen van school in verband met dat mijn ouders niet op hetzelfde moment vrij konden krijgen. We zijn 2 weekjes naar winterberg in Duitsland geweest, je denkt natuurlijk 'winterberg? dat is toch om te skiën?' maar in de zomer kan je in winterberg prachtig wandelen door de bergen. Het was de laatste keer dat ik met mijn ouders op vakantie ben geweest. Helaas lag de dichtstbijzijnde stad op 2 uur reizen met de trein. Maar toch wilde ik er graag heen, want er was een primark, dus samen met mijn moeder heb ik een dagje Dortmund gedaan, terwijl mijn broer en vader een dagje gingen fietsen met de racefiets.
Wat draag jij het liefst met warme temperaturen?
Ja hoor, daar kom ik weer, inderdaad, een lekker luchtig zomerjurkje met een leuk printje of juist heel basic. Als het maar een jurkje is! 
Wat is jouw ultieme zomer hit?
Dat blijft toch de grote zomerhit van 2012; Ai se eu te pego :) Dat liedje doet me altijd weer aan de zomer denken! 
Welke sandaaltjes verslijt jij deze zomer zeker weten?
Om eerlijk te zijn.. ik draag nooit sandalen. Geef mij maar gympjes of m'n birckenstocks!
Wat is jouw favoriete zomer geur?
Ik gebruik geen parfum , geen luchtjes , helemaal niks.. er is ook niet echt een geur die me aan de zomer doet denken. Dus kort gezegd: ik heb geen favoriete zomer geur. 
Wat draag jij als je gaat zwemmen? Een badpak, bikini, tankini? 
Mijne zwarte bikini van de Primark. Ik heb eigenlijk maar 1 bikini want ik vind hem helemaal leuk dus als ik een andere zou kopen zou ik die toch niet aantrekken. 
Welke lipsticks in je stash schreeuwen ZOMER? 
Knalrood of Knalroze, lekker knal, maar het wel normaal houden. 
Wat is je favo zomer drankje?
Als het 35 graden is kan ik van een glas ijskoude cola light of ice tea lekker genieten 
Wat zijn jouw ultieme zomer musthaves?
Jurkjes, vooral heel veel jurkjes, een leuke zonnebril erbij en wat boeren zakdoeken om als bandana's op je hoofd te knopen. Dan is je kast helemaal compleet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten