zaterdag 3 augustus 2013

Makeuplaagje erop

Hello beauty's!
Zoals in mijn vorige bericht stond moet ik 12 uur werken, maar ik verveel me een beetje. Dus ik ga wat vertellen over de makeup die ik gebruik. Ik heb zelf altijd de natural look. Ik zal hier in dit bericht vertellen hoe ik mijn makeup opdoe en wat voor producten ik gebruik.

Helemaal op het begin doe ik eerst de mascara op. Ik gebruik gewoon zwarte mascara. Meestal doe ik twee of drie lagen. Het merk dat ik gebruik is van Essence. I ♥ EXTREME. Ik vind deze mascara erg goed werken, je kan deze kopen bij de kruidvat voor € 2.79.


Ten tweede, doe ik een beetje foundation op. Niet zoveel dat mijn hele hoofd onderzit maar gewoon een klein beetje om de onzuiverheden weg te werken. Eigenlijk is het niet echt foundation. Het heet 'bb cream' van het merk some en het is te kopen bij de action voor € 1.99. Ik heb zelf voor de lichte huid, maar je kan hem ook voor de donkere huid kopen.



Daarna doe ik soms nog een beetje eyeliner op, niet altijd, alleen als ik er tijd voor heb, ik heb essence sun club 100 % splash proof eyeliner pen. Ik heb hem gekocht voor € 2.99 bij de kruidvat.

 
Als allerlaatste doe ik lipgloss op, ik baal altijd een beetje dat het er zo snel weer af gaat, en daarom doe ik het niet altijd op. Dat ligt trouwens niet aan het merk, want al de lipglosses gaan er bij mij snel af. Toch ga ik het hier laten zien. Hij komt van de Idyl. Ik heb hem van een vriendin gekregen, dus ik heb geen idee wat de prijs was.
 
Dat was ik wat ik vaak draag aan make-up. Ik heb veel meer alleen doe ik dat bijna nooit op. Ik ga me nu klaarmaken voor werk! Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden!
Xxx ♥
 
 
                                                

Geen opmerkingen:

Een reactie posten