woensdag 7 augustus 2013

Dan toch eindelijk de shoplogs!!

Helly everyone ♥
Het zijn er uiteindelijk toch nog 3 geworden. Ik heb ze gemaakt met de app 'video star' en ik vind ze zelf niet zo heel mooi, maar ik heb het een beetje druk.. Bij de laatste shoplog van 6 en 7 augustus heb ik mijn apen onepiece aan :333 Haha i know beetje vaag maar hij zit zo lekker warm :P Bij het einde van de laatste shoplog zie je ook mijn nagels, deze zijn niet gelakt en zeker niet mooi. Maarja, ik moet ongeveer elke dag werken enzo, dus heeft het toch niet zoveel zin om ze te gaan lakken.

Ik weet nog niet zeker of ik morgen een 'artikel' ga plaatsen in verband met dat ik morgenochtend half 11 op werk moet zijn tot half 1 , maar dit meestal gigantisch op overwerken uitloopt. Morgenavond moet ik oppassen dus dan gaat het ook niks worden, en ik ga ook geen artikel schrijven als ik de hele dag druk ben geweest met van alles en nog wat. Nouja, jullie merken het wel. Straks komt sowieso nog een tag online want ik ben dol op tags, hihi ;) Xoxoxoxo ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten