zondag 18 augustus 2013

Todolist

Hello people ♥
Ik heb een tijdje niks meer gepost, sorry daarvoor. Ik heb het een beetje druk en heb ook gewoon totaal geen inspiratie. Sorry sorry sorry. Ik moet veel werken , en gisteravond ben ik met wat vriendinnen uit geweest. Maar gelukkig heb ik vandaag een dagje vrij. Ik heb nog steeds geen inspiratie, dus dan maar een to do list ;)

TO DO 18-8-2013;

Kamer opruimen

Het is echt een bende van je weet niet wat. Overal liggen dingen enzo. Dus dan strakjes maar even opruimen zodat het er weer netjes uitziet, want dat is hard nodig. 

verder met mijn boek 

Haha, ja, ik schrijf een boek, nogal akward, ik vertel er later misschien nog wel wat over. Maar mijn probleem is dat ik altijd op de helft stop en dan nooit meer verder ga. Maar deze gaat af! I'm sure! 

iets posten op stayyourselfforever 

Daar ben ik dus nu mee bezig haha 

Pennen enzo sorteren.

Mijn bak is helemaal vies en er zit overal lijm want de lijm is geëxplodeert. Misschien dat ik daar nog even een filmpje over maak.

Met die pennen , stuk van m'n boek verder schrijven en kamer opruimen ben ik aardig lang bezig. Dus ik ga nu stoppen met bloggen en verder met m'n boek! Ciaaooooo honeys ♥




Geen opmerkingen:

Een reactie posten