donderdag 8 augustus 2013

tagverslaafd

Hallo lieve mensjes ♥
Ik heb nog een tag voor jullie klaarstaan.
Neem hem maar lekker over als je wilt. Ik heb de vragen naar het Nederlands vertaald :)
1. Hoe laat stond je op vanmorgen?Half 9 , ik moest werken van half 10 tot half 12, het was een uurtje vervroegd, en het liep niet uit dus ik ben nu lekker vroeg klaar en kon nog een tag invullen :)
2. Hoe vind je je steak lekker?Liever helemaal geen steak voor mij..
3. Wat was de laatste film die je in de bioscoop zag?
De verfilming van het boek Spijt, van Carry Slee.
4. Wat is je favoriete TV programma?
Goede tijden, Slechte tijden.

5. Als er een plek is waar je zou mogen leven, waar zou het dan zijn?
 Ik wil later in Duitsland gaan wonen, dus Duitsland :)

6. What heb je gegeten als ontbijt?
Een perzik, een kiwi en een lekker bakje koffie.
7. Wat is je favoriete keuken? 
Japans eten, love it!
8. Wat voor eten vind je niet lekker?
 Eigenlijk al het vlees behalve gehakt en kip.

9. Favoriete plaats om te eten? 
Het Japanse restaurant in mijn woonplaats, goddelijk :33
10. Favoriete dressing?
Gewoon geen dressing, dat is het beste.

11. met wat voor soort voertuig rijd je?
 Op de fiets ;)

12. Wat is je favoriete kledingstuk?
 Jurkjes!

13. Waar zou je heen gaan als je de kans had?
Amerika, Japan, Afrika en de Noordpool :)

14. Halfvol of halfleeg?
 Dat is toch hetzelfde :P Okay ik snap de vraag niet :P

15. Waar wil je zijn met je pensioen?Een gezellig en klein huisje in Duitsland
16. Favoriete tijd van de dag?
 "s ochtends, 's avonds ben ik altijd best wel moe.

17. Waar ben je geboren?
 Ziekenhuis in Amsterdam.

18. Wat is je favoriete sport om te kijken?
 Tennis! Tennis vind ik leuk om te spelen, maar ook om te kijken!

22. Mensenkijker?
 soms wel, soms niet

23. ochtendmens of avondmens?
 Ochtendmens.

24. Heb je huisdieren?
 4 naamloze kippen

25. nieuws dat je moet vertellen?
 Haha, niet echt eigenlijk. Tenminste niet iets waarvan ik nu denk 'DAT MOET IK VERTELLEN'

26. Wat wilde je worden toen je klein was?
 Juf, en dat wil ik nu nog steeds worden, maar als ik slaag voor het VWO ga ik rechten studeren, omdat advocaat me ook leuk lijkt en als je het kan, dan moet je het doen ook!

27. Wat is je beste jeugdherinnering?
samen met mijn beste vriendinnetje, die nu nog steeds mijn beste vriendin is, ben ik naar een winx concert geweest, ze had 3 kaartjes gekregen voor haar verjaardag en mocht toen iemand meenemen. Dat vond ik toen wel heeeeel erg leuk :)
28. Ben je een katten of hondenmens?
Kattenmens
29. Ben je getrouwd?
nee, ik ben 15, haha :$
30. Draag je altijd je veiligheidsgordel?
Jupp, altijd, gewoon automatisch.

31. Ooit een auto ongeluk gehad?
Nope.

32. Ergernissen?Ik vind het echt vervelend als mensen iemand beoordelen op zijn/haar uiterlijk.
33. Favoriete pizza?
magherita
34. Favoriete bloem?Roos
35. Favoriete ijs?
 Die citroenijsjes met zo'n dropstokjes, link heten ze geloof ik.

36. Hoe vaak faalde je met je rijexamen?
Ik heb nog nooit een rijexamen gehad.

37. Van wie kreeg je je laatste mailtje?
 Ik mail de laatste tijd nooit meer, alleen stuurt m'n oma soms een mailtje. Dus ik denk van m'n oma.

38. Bij welke winkel zou je je credit kaart op maken?
Primark, H&M en de sting.
39. Vriendinnen of vriendje?
Vriendinnen gaan altijd voor, altijd!
40. Ga je nog iets leuks doen vandaag?
 Niet echt, vanavond nog oppassen bij de buren

41. Vind je je werk leuk?
Ik vind werken bij de AH heel leuk!
42. Broccoli?
Lekker!

43. Wat was je leukste vakantie ooit?
 Vakantie 2012 naar Afrika. Ook vond ik Londen met m'n vader erg leuk vorig jaar!

44. Wie was de laatste persoon met wie je uit eten ging?
 De laatste keer was volgens mij op vakantie, ik ga niet zo vaak uit eten.

45. Wat luister je nu?
 Niks, de tv staat aan dus wel wat achtergrondmuziek

46. Wat is je favoriete kleur?
Felrood 
 47. Hoeveel tattoos heb je?
 Geen.

48. Hoe veel mensen tag je?
Iedereen die hem maar wil overnemen mag hem overnemen!

49. Koffie drinker?Jupp! Lekker! Vooral latte macchiato!
50. Hoe laat was je klaar met deze vragen?
13.23

Geen opmerkingen:

Een reactie posten