maandag 12 augustus 2013

selfmade tag!

Lieve allemaal,
Ik had het idee om een draw my life te doen, tot ik me besefte dat mijn leven daar veel te saai en basic voor was. Toen dacht ik: 'hee ik kan ook zelf een tag bedenken'. Dus dat ga ik maar doen. Ik heb de 'wat vind je van ..' tag bedacht en ik tag iedereen dus neem hem maar lekker over. Het is heel erg mijn mening en je mag erover denken wat je wilt. Ik vind dit een leuke tag om te doen omdat ik een hele sterke eigen mening heb, en ik ben ook dol op discussiĆ«ren.  

Wat denk je van ... 

criminelen:
Wat valt onder een crimineel? iemand die eens wat uit de winkel heeft gestolen of een massamoordenaar. Ik vind dat iedereen een tweede kans verdient en ik vind de naam 'crimineel' wel erg hard. Iemand die eens wat uit de winkel heeft gestolen of een domme jeugdzonde heeft begaan noem ik geen crimineel en die verdient zeker een tweede kans, maar iemand die anderen hun leven heeft afgenomen, of aan iemand heeft gezeten of verkracht, dat noem ik gewoon geen mens meer en die verdienen zeker geen tweede kans. 
de doodstraf:
Wat ik al zei, een mens die iemand heeft vermoord of verkracht, die heeft geen hart, dan mag zijn leven ook wel afgenomen worden. 
politieagenten:
Die doen gewoon hun werk, of ze nou een moordenaar in de boeien slaan of een boete geven aan iemand die de regels overtreedt, het is hun werk, ik vind niet dat je daarom een hekel aan politieagenten kan hebben. 
tekenen: 
leuwwwwwkkkiggg :333
kleine kinderen:
lief en schattig, tot ze gaan huilen, poepen, plassen, schreeuwen, kotsen, enzovoorts maar dat moet je maar nemen, en bij je eigen kind is dat niet zo erg. Ik wil later een kindje uit Afrika adopteren :) 
de kleur zwart:
Doet me denken aan horror, en laat ik nou net dol zijn op horror. 
paranormaal begaafde mensen:
Ik geloof erin, dat komt omdat ik een vriendin heb die paranormaal begaafd is. 
laagopgeleiden:
Doe wat je kunt, niemand is dom,  behalve als je hoger kunt maar daar te lui voor bent, dan vind ik je wel dom. 
de dood:
Ik denk er niet zo over na, je moet het leven accepteren zoals het is. Je gaat dood of je blijft nog tot je 100e leven. Het is denk ik  allemaal van te voren bepaald. 
Amerika: 
Na 6vwo ga ik met m'n paps naar Amerika, yeahh ;3 
uitslapen:
Ik word liever rond een uurtje of 8 wakker, maar als je wilt uitslapen moet je dat lekker doen toch ;) Het is trouwens wel vervelend als je bij iemand slaapt en die persoon slaapt tot 12 uur en jij zit dan echt van 'okee, wat moet ik doen..' dat moment is wel akward. 
bloggen:
Bloggen is leuk! Dat komt vooral omdat ik schrijven enzo ook heel leuk vind om te doen. 

Nog dingen waarvan je denkt 'hmm ik wil wel weten hoe Tessa daar over denkt' zet het in de reacties en ik zal reageren! En vergeet niet de tag over te nemen! X 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten