donderdag 8 augustus 2013

Apps on my phone

Hello lovely people ♥
Ik ga vandaag nog 1 artikel schrijven, en dit artikel gaat over de apps op mijn telefoon. Ik heb een Iphone 4 met dit als achtergrond: 
Hoe heb ik dat dan gedaan? met de app cocoppa. De app cocoppa is een app waarmee je de achtergrond en de icons van je apps kan veranderen. Wel is een nadeel van deze app dat het is doorverwijzing is naar de echte app en dat je dus ongeveer 1 seconde een wit scherm te zien krijgt als op je de app klikt. Een ander nadeel is dat je de originele app op je Iphone moet laten staan. Bijvoorbeeld in een mapje. De Apps die je op de voorpagina ziet zijn":
Facebook - Social media waar je met vrienden over de hele wereld kan praten, het lijkt me overbodig om deze app uit te leggen. Ik vind het een handige en leuke app want ik ben een beetje verslaafd aan facebook. 
Camwowpro - mooie foto's maken met prachtige filters, nadeel: je krijgt een logo onderin en moet de app kopen om dit logo weg te halen maar je kan ook gewoon bijsnijden bij je foto's en dan de onderkant van de foto wegknippen. Gebruik de app zelf niet zo vaak, maar altijd handig als je een keer een mooie foto wilt maken maar het licht niet zo mooi valt. 
Snapchat - 1 tot 10 seconde een foto naar een ander sturen, daarna is de foto voor altijd weg. De andere persoon kan wel een screenshot maken van de foto, maar hiervan krijg jij een melding, en heel vaak mislukt de screen shot omdat je de foto ingedrukt moet blijven houden. Leuke app omdat veel mensen het hebben. 
Phone -  gewoon de app om mensen te bellen
Whatsapp - Via internet gratis naar mensen berichtjes sturen, leuk en handig, wel erg vervelend voor andere als je met vrienden bent en jij zit de hele tijd op whatsapp of op een andere app met andere te praten. 
Tweetdeck - Een vorm van twitter, ik vind tweetdeck zelf handiger omdat je dan ook iemand zijn timeline kan toevoegen naast je eigen timeline. Leuke app, ook als je zelf geen twitter hebt maar toch wilt genieten van de tweets van andere twitteraars.
we heart it - leuke foto's opzoeken van alles en nog wat. Beauty, quotes etc. Leuke app als je houdt van foto's kijken. 
simsimi - een random gesprek voeren met een computer. Grappig als je je verveelt. 
Pinterest - een soort instagram, twitter en we heart it in één. Opzich wel grappig, maar zelf doe ik er niet zo veel mee. 
Duolingo - een vreemde taal leren, je moet wel goed zijn in Engels want de app zelf is in het engels. Dus stel je moet in het Duits 'Ich bin Tessa' vertalen, moet je opschrijven 'I am Tessa'. Dit was dan natuurlijk een makkelijk voorbeeld. 
Mail - overal je mail checken 
lookbook.nu - Leuke app waar je beautyfoto's kan bekijken 
Hay day - je eigen boerderij steeds groter en mooier laten worden. Onwijs verslavend spel. Zou er maar niet aan beginnen.. 
GTST springlevend - Als je GTST volgt is het leuk om te kijken wie er springlevend is 
Dreamdays - Hoeveel dagen nog tot.. altijd handig :)
video star - leuke shoplogs of andere filmpjes mee maken. Leuk om te doen!
messages - gewoon sms'jes enzo
instagram - vrienden van je volgen en hun foto's bekijken.
Blogger - op je telefoon een artikel schrijven of en foto uploaden, ik doe het liever op de computer.
Dan heb ik nog een mapje 'random apps' dat zijn gewoon apps die ik wel op mijn telefoon heb staan maar niet kon bewerken met cocoppa.
Miniteach - Jezelf overhoren voor school, beetje hetzelfde als WRTS, ik ben te lui om het na de vakantie weer opnieuw te downloaden dus ik laat hem in de vakantie er gewoon lekker opstaan
9292 - welke bus heb je nodig
vergeten circus  - een soort verhaal die je uit moet spelen, best wel saai.
clone magic - bij deze app kun je twee foto's maken en dan kun je deze samenvoegen. Dus je maakt bijvoorbeeld een foto van je kamer en dan ga je op je bed zitten en dan maak je een foto van precies dezelfde plek dat je op je bureaustoel zit. Dan lijkt het net of je twee keer in je kamer zit en dus een clone hebt. Best wel een leuke app.
 videditorfree - meerdere filmpjes samenvoegen tot 1 filmpje
Fairway - Een grappig kaartspel, ik heb hem gekocht omdat je maar een aantal levels kan doen in de lite versie en ik het een erg leuk spel vond, en nog steeds vindt.
Marktplaats - altijd leuk om even rond te kijken. Vind alleen nooit wat...
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten