donderdag 1 augustus 2013

Een zelfgemaakte agenda & een shoplog!

lovely monkeys. 
Ik heb zo'n gave agenda laten maken op www.fotofabriek.nl! Je kan echt zoooo veel foto's erin doen! En zelf allemaal leuke achtergronden enzo doen! Veel leuker dan bij de hema. Die had ik in de eerste, maar dat is niks geworden. De lijntjes waren super klein, en de agenda was binnen een paar maanden stuk. Maar deze is supergaaf geworden! Ben er superblij mee en ook heel trots op! Op de voorkant heb ik een foto van mezelf met de hond van m'n beste vriendin. De hond heet Boris, echt een lieverd is het! Normaal ben ik meer een kattenmens, maar van deze hond houd ik echt onwijs veel! 

Morgen ga ik met wat vriendinnen shoppen , ik weet niet of ik veel ga kopen want ik ga maandag weer shoppen met m'n nicht maar een shoplog volgt nog! Lekker primarken yeah coolheid! :)  Nouja ik ga nu even lekker m'n blog nog een beetje bijwerken! Ciao lovely honeybees' ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten