maandag 5 augustus 2013

Van gisteren tot woensdag.

Hello lovely people!
Ten eerste even over de beloofde shoplog, sorry sorry sorry, maar ik ben op dit moment niet thuis, pas woensdagavond weer , en dan moet ik misschien oppassen dus het wordt of woensdagavond of donderdagochtend.
Gisteren, zondag dus, heb ik opgepast bij een buurjongetje en toen ben ik daarna naar mijn oma gefietst en heb ik daar een nachtje geslapen om deze ochtend naar mijn nicht te fietsen en samen naar het centrum te gaan. Toch ga ik alvast de dingetjes vertellen die ik gekocht heb. Ik heb alles bij de primark gekocht. Een one piece van een aap voor €14, zwarte gympjes voor €8, sokken voor €3 en 4 paar van een soort minisokjes die alleen de onderkant van je voet en de zijkanten bedekken. Er zaten 2 paar in een pakje, maar dat wist ik niet, dus heb ik er nu 4. Morgen ga ik samen met mijn oma op een markt staan met antieke spullen, half 6 al op.. pfftt.. en dan daarna door naar mijn nicht, daar slapen en dan woensdag nog wat leuks doen en misschien woensdagavond oppassen, maar dat is nog niet zeker. Jullie zullen denk ik tot woensdagavond / donderdagochtend even niks meer horen. Daarna komen zeker heel snel de shoplogs van vrijdag en vandaag online. Nu ga ik nog even een tag online zetten, want tags zijn leuk! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten