vrijdag 9 augustus 2013

DIY lookbook/stijlbook

Hallooo! ♥ Ik ben nu ongeveer een jaartje bezig met een eigen lookbook of stijlbook, eigenlijk alleen in de vakanties, want doordeweeks heb ik weinig tijd en ik het weekend heb ik ook huiswerk , en ook wil ik graag afspreken met vriendinnen. Mijn eerste map is nu vol, en ik heb al ongeveer 10 bladen in mijn tweede map. Ik zal eventjes wat foto's laten zien:


 

De tweede en de derde pagina heb ik gemaakt omdat ik vind dat iedereen gewoon zichzelf moet zijn. Zoals het zinnetje op de tweede pagina al aangeeft 'ga voor je passie, dan is alles vet'. De vierde pagina heb ik gemaakt omdat ik snorren helemaal geweldig vind. love it! 


 

Ik ben dol op tekenen, al kan ik het dan niet zo goed, het gaat erom dat ik het leuk vindt om te doen. 

 

I ♥ Disney. De jurken van de prinsessen vind ik echt prachtig, chibi tekenen vind ik erg leuk, daarom deze tekening.

Maar hoe maak je dan zo'n lookbook, of stijlbook? Dat is echt heel erg simpel. Wat heb je nodig:

- notitieboek/plakboek met witte lege bladzijden (zonder lijn) of map met witte a4 vellen (optioneel: plastic mapjes)
- tijdschriften
- schaar
- lijm
optioneel : potloden, pennen, stickers, alles wat je er maar in wilt.

Het enige wat je hoeft te doen is een notitieboek/plakboek met witte bladen of een map pakken waar je witte bladen in doet.
Zelf heb ik een map met witte bladen en daarom heen plastic mapjes, zodat het mooi blijft en het niet met lijm aan elkaar gaat plakken.

Je knipt mooie beautyplaatjes of fashionplaatjes uit je tijdschriften en plakt ze op.  Zo simpel is het, maar wel echt hartstikke leuk om te doen!
Het is wel leuk om de voorkant van je notitie- of plakboek ook te beplakken met leuke plaatjes of teksten. Ik heb zelf namelijk een saaie zwarte map maar heb die helemaal opgefleurd met regenboog jurkjes en regenboog tassen. Ook heb ik 'ztylboek' op de voorkant staan met grote letters en elke letter een andere kleur. Gewoon titels van artikelen uit tijdschriften.

Have fun! x ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten