zondag 11 augustus 2013

My new school stuff

Hii, 
Ten eerste; sorry, gisteren ging ik al vroeg met een vriendin afspreken en daarna logeren, ik heb helemaal geen tijd gehad om te bloggen. Ik ben net een halfuurtje thuis en vandaag is mijn broer jarig, net als mijn tante, dus heb ik het ook wel druk, maar ik heb nu wel een uurtje tijd, dus dan maar nu! Wat ik dus ga doen vandaag is jullie mijn nieuwe schoolspullen showen. Mijn boeken zijn nog niet binnen dus ik heb ze nog niet kunnen kaften. Maar dat is geen probleem lijkt me :) There we go!

Ik heb in mijn kamer een schoolkast staan met allemaal schoolspullen erin, voor de rest helemaal niks. Ik zal even een foto maken van de hele kast:


Op de bovenste plank liggen woordenboeken van Duits, Frans, Nederlands en Engels, want ik heb alle vier de talen gekozen volgend jaar. 
Op de bovenste plank ligt ook nog een roze bakje met daarin random pennen, potloden, gummen, puntenslijpers, scharen en shit. 

Op de tweede plank van boven ligt aan de linkerkant een roze bakje met  daarin mijn etui met snorren erop en veel te dure potloden voor kunstvak volgend jaar. 
Naast het roze bakje staan mijn perforator, tapes, dat glazen ding dat het papier niet wegwaait en een wat luxere puntenslijper.

Op de middelste plank zie je aan de linkerkant een wiskunde map liggen met daarin tabbladen voor hoofdstukken en ruitjespapier. Ik had geen zin om een basic wiskundeschrift te kopen , dus ben ik maar daarvoor gegaan. 
Aan de rechterkant liggen mapjes, A4blaadjes, tabbladen, plastic hoezen, een schrift van A4formaat en kunstvak werkboeken uit de derde, die ik misschien nog wel kan gebruiken dit jaar. 

Op de tweede plank van onder staan bakjes voor elk vak met daarin een blauw boekje met ringband om aantekeningen in te maken. In het wiskundebakje liggen nog een passer en 2 geodriehoeken. 
Naast de bakjes ligt nog een groene map om losse bladen in te doen op alfabet, en daarnaast ligt mijn nieuwe fotoagenda en nog wat overige schriftjes en boekjes met ringband. 

Op de onderste plank liggen etiketten en 3 soorten kaftpapier voor m'n boeken, ook liggen er witte bakjes om als ik moet werken op mijn bureau er pennen of potloden in te doen. 

Wat je niet op de foto kan zien is dat onder de kast nog een soort lade zit, hierin wil ik mijn deel B werkboeken doen, dus de werkboeken die je nog niet nodig hebt aan het begin van het schooljaar.

De meeste dingen had ik al, het gene wat ik dit jaar nieuw heb gekocht zijn:

- extra pennen, want al mijn pennen verdwijnen altijd
- potloden voor kunstvak
- glazen bol voor papieren 
- wiskundemap met tabbladen en ruitjespapier erin
- mapjes
- blauwe boekjes met ringband
- agenda
- kaftpapier
- etiketten

Hieronder nog wat extra info over bepaalde dingen.


Woordenboeken, op volgorde van talen. Alle 4 de woordenboeken heb ik al vanaf de eerste. De eerste 2 heb ik van de 'van dijk' site. De eerste was  24, 95 maar is nu niet meer te koop bij van dijk. voor de tweede heb ik  34,50 betaald, deze is nog wel te koop bij van dijk. Het Frans-Nederlandse woordenboek heb ik gehaald bij de action. De prijs weet ik niet meer 100 % zeker maar het was volgensmij voor €2,95. Het nederlands-Franse boek heb ik ook voor €24,50 bij van dijk gekocht, net als het nederlandse woordenboek. De twee Duitse woordenboeken zijn voor voor €9,99 gekocht bij van Dijk. 


De puntenslijper en de perforator heb ik van mijn moeder gekregen. Ik heb geen idee waar hij vandaan komt, dus dat kan ik jullie niet vertellen. Dat stenen ding met die Libelle dat de papieren niet wegwaait is gekocht voor €3 op de antieke curiosa markt in Putten. De rainbow komen van de action voor € 0.69, de tapes met andere printjes komen van de solow voor 20 cent per stuk. 
  
De map, de tabbladen en het ruitjespapier komen bij de action vandaan. De map was € 0,69. De tabbladen € 0,99 en het ruitjespapier was volgens mij ook € 0,99. Maar dat weet ik niet meer zeker. 


Superschattige etiketten van lief! Gekocht bij de V&D voor € 2,50. 


Dan nog 3 soorten kaftpapier. De rode met witte stipjes heb ik gekocht voor €0.99 bij de action. De gene die je achteraan ziet komt bij de V&D vandaan voor €1 en de middelste komt bij de kruidvat vandaan voor €0.80. Ik vind het altijd zo onzin om voor 10 euro aan kaftpapier uit te geven terwijl je ook leuke hebt voor 1 euro per stuk. 



Blauwe boekjes met ringband om aantekeningen in te maken! Ik geloof dat ze € 0,79 cent per stuk waren maar ik ben er niet zeker van. Ik vind dat ze heel makkelijk in gebruik zijn dus heb ik er gelijk 15 van gekocht en voor het hele jaar ingeslagen :) 


En dan nog mijn grote trots, mijn snorrenetui. loveit loveit loveit loveit loveit. Komt van de primark in Londen voor €3. Ben helemaal verliefd op deze etui ♥♥

Dat waren mijn schoolspullen! 
Het enige wat ik nog nodig heb is een grafische rekenmachine voor wiskunde.
Ik hoop dat jullie het een beetje een leuk artikel vonden om te lezen hihi :3
Xoxoxxoxoxoo ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten