vrijdag 30 augustus 2013

Shoplog Arnhem 29 augustus 2013

Hi there guys! x
Sorry voor het heel lang niet schrijven en posten, Ik denk sowieso dat ik niet zo heel veel meer ga posten, school enzo.. maar nu wel een leuke shoplog! Vandaag ben ik met mn moeder naar Arnhem geweest. Lekker shoppen & nu nachtje bij van der Valk slapen. Heb veel te veel gekocht vandaag, en dat ga ik jullie nu laten zien :) 

Ten eerste deze superleuke ritsbroek, ben er helemaal happy mee. Komt bij de We vandaan. Er stond dat hij 29,99 was maar bij de kassa aangekomen bleek hij 19,99 te zijn. Altijd mooi meegenomen.


Hier nogmaals dezelfde broek, maar dan in zwart in plaats van in blauw en van een andere kant gefotografeerd. Ook deze was 19,99. Ze hadden hem ook nog in het knalroze maar dat is niet zo mijn kleurtje. A little bit too much. 


Ook heb ik nog deze broek gekocht, hij lijkt een beetje op de broek hierboven maar deze komt van de h&m voor 14,95 en heeft geen rits.


Dit is de laatste broek die ik heb gekocht. Deze komt voor 39,99 bij de we vandaan. love it! Die streepjes zijn echt totally me :)   


Deze mascara was 2,40 bij de kruidvat. Normaal gebruik ik de zwarte maar ik wilde deze wel eens proberen. 


Hier een rode en een gele trui van de h&m, allebei waren ze 9,99. Ik vind ze erg leuk. 


Jaaaa! awesomee! love it love it love it! 24,90 bij een schoenenwinkeltje waarvan ik de naam niet onthouden heb. Iets van miss quichines ofzo? 

dove deo, op = op voordeelshop. 3,50 per stuk. 2 voor 6 euro. 

Leuk geel shirtje van de h&m voor 3 euro! 
I ❤ SALE 

2 zwarte basic hempjes, 5 euro per stuk bij H&M

Jaa! Veel bij we & h&m , i know ;) 
I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE I ❤ SALE 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten